www.biofi.pl - Na Twój Dobry Dzień
Promocja! GROZER WENA EVE-180 i3200 - Rolowa Maszyna Drukująca Eco-Solvent 3 Lata+50 Litrów :: 60 270,00 zł ::.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Język
PolskiEnglish
Waluta
Kategorie
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Często zadawane pytania
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

 

Pytania dotyczące zakupów w sklepie www.biofi.pl

 

PYTANIE: JAK DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O PRODUKCIE?
ODPOWIEDŹ: Można do nas napisać maila, porozmawiać na Gadu-Gadu albo przez Skype lub też zadzwonić. Wszelkie dane teleadresowe znajdziecie Państwo w dziale "Kontakt".

PYTANIE: JAK DOKONAĆ ZAKUPU?
ODPOWIEDŹ: Prosimy zapoznać się z Regulaminem. Następnie prosimy odnaleźć żądany produkt wprost bądź korzystając z możliwości wyszukiwania. Produkty "Dodaje się do koszyka". Na koniec "Składamy zamówienie", podając dane adresowe do wysyłki oraz wybierając formę płatności.

Zamówienie można również złożyć:

  • E-mailem
  • Skype
  • Gadu-Gadu
  • Telefonicznie
  • Faxem

W takim wypadku należy podać symbole / nazwy produktów oraz dokładny adres do wysyłki

PYTANIE: CZY MOŻNA DOKONAĆ ZAKUPÓW BEZ REJESTRACJI?
ODPOWIEDŹ: TAK, zakupów mogą dokonywać wszyscy odwiedzający sklep jak i osoby zarejestrowane. Należy jednak pamiętać, że zarejestrowani użytkownicy mogą skorzystać z systemu rabatów i ofert specjalnych. Ponadto rejestracja odbywa się jednorazowo i umożliwia dokonywanie zakupów we wszystkich sklepach prowadzonych przez firmę Biofi.

PYTANIE: CZY PODANE CENY ZAWIERAJĄ VAT?
ODPOWIEDŹ: TAK, wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają ustawowy podatek VAT.

PYTANIE: JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI W PRZYPADKU ZAKUPU KILKU ARTYKUŁÓW?
ODPOWIEDŹ: Niezależnie od wielkości zamówienia, wszystkie produkty wysyłane są w jednej paczce. Koszty wysyłki zmieniają się wraz ze zmianami cen Poczty Polskiej i/lub Kurierów i są na bieżąco aktualizowane i podawane do wiadomości (również w momencie składania zamówienia).

PYTANIE: PO JAKIM CZASIE DOJDZIE PACZKA?
ODPOWIEDŹ: W zależności od sposobu wysyłki:

  • Firma kurierska - 1-2 dni (wysyłka do Polski)
  • Poczta Polska, 1-4 dni (w 98% przypadków 1 dzień)

PYTANIE: CZY JEST MOŻLIWOŚĆ PRZEDPŁATY NA KONTO?
ODPOWIEDŹ: Tak. Przedpłaty można dokonać na konto.
informacje dotyczące przelewu można odnaleźć w dziel: "O Nas"

Prosimy w polu tytuł przelewu podać nr zamówienia lub czego dotyczy zamówienie.

PYTANIE: CZY MOŻNA OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT?
ODPOWIEDŹ: Tak, do jej wystawienia niezbędny jest Państwa numer NIP.

PYTANIE: CO OZNACZA PRZEKREŚLONA CENA?
ODPOWIEDŹ: Przekreślona cena przy towarze oznacza iż w chwili obecnej towar jest sprzedawany w cenie promocyjnej, umieszczonej pod przekreśloną ceną.

PYTANIE: DLACZEGO DOSTAŁEM W POTWIERDZENIU PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA NUMERY KONT DO WPŁATY SKORO WYBRAŁEM POBRANIE?
ODPOWIEDŹ: Nasz system pozwala na wysłanie tylko jednego - standardowego powiadomienia o przyjęciu zamówienia, dlatego zawarte są w nim wszystkie potrzebne informacje do realizacji zamówienia.

PYTANIE: ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE A NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ INFORMACJI POTWIERDZAJĄCEJ ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA.
ODPOWIEDŹ: Nasz system automatycznie wysyła potwierdzenie złożenia zamówienia na adres podany przez Państwa. Jeśli nie dostali Państwo takiego maila może to oznaczać iż podany przez Państwa e-mail był błędny i potwierdzenie zostało wysłane na ten błędny adres, lub zamówienie nie zostało złożone poprawnie. W przypadku gdy nie dostali Państwo potwierdzenia złożenia zamówienia - prosimy o przesłanie takiej informacji na adres biuro@biofi.pl

PYTANIE: CZY ZOSTANĘ POINFORMOWANY O WYSYŁCE ZAMÓWIENIA?
ODPOWIEDŹ: W dniu wysyłki Państwa zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie wysyłki zamówienia. W przypadku przesyłek kurierskich istnieje możliwość "śledzenia" paczki.

PYTANIE: JAKIE SĄ RABATY PRZY WIĘKSZYCH ZAMÓWIENIACH?
ODPOWIEDŹ: Rabaty przy wszystkich zamówieniach są z góry ustalone i należy je e-mailowo lub telefonicznie potwierdzić.

PYTANIE: DLA STAŁYCH KLIENTÓW PRZEWIDZIANO JAKIEŚ INNE KORZYŚCI OPRÓCZ NIŻSZYCH CEN?
ODPOWIEDŹ: Tak, oczywiście. Stali klienci mogą liczyć na okresowe promocje oraz w przypadku dłuższej współpracy, odroczony termin płatności za zakupione towary

PYTANIE: ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE KILKA DNI TEMU, A PACZKA NADAL NIE DOCIERA...
ODPOWIEDŹ: W momencie realizacji zamówienia informujemy naszych klientów o nr przewozowym/nadania przesyłki.

1. W przypadku Poczty Polskiej: Paczka powinna dotrzeć w ciągu 1-2 dni. Jeżeli paczka nie dociera, to należy zgłosić się na Pocztę. Czasami zdarza się, że listonosz zapomni zostawić awiza. Po udaniu się do Urzędu Pocztowego sprawa powinna się wyjaśnić. Jeśli paczka zaginie prosimy o kontakt - wyślemy do Państwa nową.

2. W przypadku firmy kurierskiej: Prosimy o kontakt z regionalnym biurem przewoźnika podając nr przesyłki (ewentualnie sprawdzić na stronach internetowych spedytora, gdzie w danej chwili znajduje się paczka). Jeśli paczka zaginie - oczywiście wyślemy do Państwa nową.

PYTANIE: CHCĘ KUPIĆ KONKRETNY ARTYKUŁ, A NIE MA GO W OFERCIE SKLEPU. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAMÓWIENIA PRODUKTU INNYCH FIRM?
ODPOWIEDŹ: Jeżeli chcą Państwo zakupić towar niedostępny w naszej ofercie, prosimy o kontakt. W ciągu kilku dni damy odpowiedź, czy jesteśmy w stanie zaoferować dany produkt.

PYTANIE: DLACZEGO ZACHĘCACIE DO PRZEDPŁATY NA KONTO BANKOWE? SKĄD MAM PEWNOŚĆ ŻE NIE JESTEŚCIE OSZUSTAMI?
ODPOWIEDŹ: Takie wątpliwości mogą dotyczyć każdej formy działalności prowadzonej "na odległość", a zwłaszcza przez Internet. Przed dokonaniem zakupów można dokładnie nas sprawdzić. Na stronach sklepu podajemy wszelkie potrzebne dane, by dokonać weryfikacji sklepu czy to w Urzędzie Skarbowym czy w Głównym Urzędzie Statystycznym.

Ponadto prowadzimy sprzedaż m.in. w seriwsie Allegro i zaufało nam kilka tysięcy klientów. Przedpłata na konto sklepu nie jest wymagana, wysyłamy także towar za pobraniem. Jednak mając na względzie ochronę portfeli kupujących proponujemy tańsze rozwiązanie, jakim jest przedpłata. Zapewniamy, że Państwa prawa jako konsumentów są chronione w takim samym stopniu niezależnie od formy płatności.

PYTANIE: CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO?
ODPOWIEDŹ: Tak - w siedzibie firmy podanej w dziale "Kontakt" oraz "Mapa dojazdowa".
W późniejszym terminie przewidujemy rozszerzenie możliwości odbioru osobistego o kolejne miasta Polski.

PYTANIE: CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYSYŁKI ZA GRANICĘ?
ODPOWIEDŹ: Tak. Koszty wysyłki są podawane po złożeniu zamówienia indywidualnie - w zależności od kraju docelowego.

PYTANIE: CZY OFEROWANE ARTYKUŁY SĄ NOWE? CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYMIANY LUB ZWROTU?
ODPOWIEDŹ: Wszystkie oferowane przez nas wyroby są nowe. Zgodnie z ustawą konsumencką przysługuje Państwu prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Ponadto przyjmujemy i rozpatrujemy Państwa reklamacje dotyczące jakości oferowanych przez nas produktów. Szczegółowe informacje można znaleźć w regulaminie.

PYTANIE: ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE KILKA DNI TEMU A PACZKA NADAL NIE DOCIERA...
ODPOWIEDŹ: W dniu realizacji zamówienia informujemy naszych klientów, że zakupy zostały wysłane. Paczka powinna dotrzeć w ciągu 1 - 3 dni. Jeżeli paczka nie dociera, warto zgłosić się na Pocztę. Czasami zdarza się, że listonosz zapomni zostawić awiza... Po udaniu się do Urzędu Pocztowego sprawa powinna się wyjaśnić. Jeżeli paczka się nie znajdzie, to po upływie 14 dni reklamujemy przesyłkę i po otrzymaniu odszkodowania wysyłamy nową paczkę lub zwracamy pieniądze.

10924143

Aktualna Data: 2024-11-21 07:36

© www.biofi.pl - Have a Good Day. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Spis Dostępnych Płatności